gruodžio 25, 2010

Kalėdos - padovanokime sau daugiau kūrybinės laisvės

"Kai žmonės manęs klausia, kuo užsiimu, paprastai atsakau:
-Aš esu rašytoja ir režisierė, be to, mokau kūrybiškumo.
-Hm, ir kaip tu gali mokyti to kūrybiškumo? -jie manęs tuomet klausia susidomėję. Ironija susipina su smalsumu.
-Negaliu, -atsakau. - Aš mokau leisti sau būti kūrybišku.
-Hm, nori pasakyti, jog mes visi esam kūrybiški? -dabar jų veiduose viltis kovoja su netikėjimu.
-Taip.
-Tikrai???
-Taip?
Pauzė.
-Ir kaip tu tai darai???

Atsakymas pateiktas mano knygoje "Menininko kelias". Jau daugiau kaip du dešimtmečius vedu dvasines paskaitas, kurių tikslas - išlaisvinti žmonių kūrybiškumą. Esu mokiusi dailininkus, menininkus, artistus, režisierius, taip pat ir mokytojus, teisininkus, statybininkus - visus, kurie tik nori ir siekia daugiau kūrybos savo gyvenime. Kūrybos dėl didžiojo meno, o gal tiesiog daugiau kūrybiškumo kasdieniame gyvenimo."

Taip prasideda Džulijos Kameron "Menininko kelias" - knyga, kurią pradėjau skaityti daugiau kaip prieš mėnesį ir kuri (iš mano pačios ir aplinkinių patirties) turi pakankamai įtaigos ir patarimų, kaip įsileisti daugiau kūrybiškumo į savo gyvenimą. Be to, tai knyga, kurioje pateiktas kelias, jeigu tvirtai nusprendžiame ir pasiryžtame juo eiti, priverčia mus atsigręžti save ir pasinerti į savo sielos gelmes, iškasti ir ištempti į dienos šviesą senus demonus bei užsislėpusias pamirštas svajones ir, galiausiai, imtis veiksmų.

Daugiau kūrybinės laisvės mano pačios gyvenime - tai turbūt viena geriausių ir nuoširdžiausių dovanų, kurias galime sau padovanoti. Tuo labiau, kad šiandien Kalėdos - nuoširdumo, atvirumo ir...dovanų metas.

Taigi šiųmetinių švenčių proga linkiu, padovanokite sau daugiau kūrybinės laisvės.
Šv.Kalėdos - neužmirškite dovanos ir sau.
Mano dovana jums - tai Džulijos Kameron knygos "Menininko kelias" vertimas į lietuvių kalbą. Knyga išleista angliškai, vertimo į lietuvių kalbą nėra. Tikrai žinau, jog artimiausiems žmonėms, kuriems labiausiai ir pati norėčiau palinkėti atsiverti ir įsileisti kūrybinės dvasios, anglų kalba būtų gana sunku, o gal net neįkandama skaityti ir, svarbiausiai, pajusti ir suprasti autorės žodžius.

Šis blogas - tai ir dovana sau pačiai, tarsi įsipareigojimas pabaigti Menininko kelio kursą pačiai ir tuo pačiu perteikti jame pateiktą medžiagą čia tiems, kurie ir patys norėtų pradėti kelionę savo kūrybiškumui atrasti ir išlaisvinti.

Linksmų, baltų ir stebuklingų jums Šv.Kalėdų. Daugiau informacijos atkeliaus per artimiausias kelias valandas ir dienas.

Palankaus jums vėjo kelionėje!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą