kovo 14, 2011

8 SAVAITĖS Užduotys

Toliau pateiktos aštuntos savaitės užduotys.



  1. Tikslų paieška. Šis pratimas iš pradžių gali pasirodyti gana sunkus, tačiau vis tiek jo imkis. Jeigu iškils daugiau nei viena svajonė, pakartok pratimą kiekvienai iš jų. Papraščiausiai įsivaizduodamas savo svajonę, su visomis mažiausiomis detalėmis, padedi jai išsipildyti. Tegu šis pratimas tavo norimam gyvenimui būna tarsi architekto juodraštis jo naujam statiniui. Atlik pratimą pagal šiuos žingsnius: A) Įvardink savo svajonę. Ir užrašyk ją ant popieriaus - "Idealiame pasaulyje, norėčiau, jog...". B) Sugalvok konkretų tikslą, kuris atspindėtų šios svajonė pasiekimą. Šis tikslas taps tavo emocinio kompaso šiaurės kryptimi (Pvz., jeigu svajonė - tapti aktoriumi, tai vienam, trokštančiam žvaigždės gyvenimo spindesio, tas tikslas bus straipsnis populiariame žurnale apie nuostabų jo, kaip aktoriaus gyvenimą; o kitam, trokštančiam pripažinimo - tai bus itin teigiamas pripažinto teatro kritikų įvertinimas). C) Idealiame pasaulyje, kur norėtum būti po penkerių metų savo svajonės kontekste (ir emocinio kompaso šiaurės kryptimi)? E) Dabartiniame pasaulyje - kokio veiksmo galėtumei griebtis šiais metais, kuris priartintų tave prie svajonės? F) Kokio veiksmo galėtumei griebtis jau šį mėnesį? Šią savaitę? Šiandien? Dabar? E) Užrašyk svajonę (pvz., būti žymiu režisieriumi). Nurodyk emocinio kompaso šiaurę (pripažinimas, pasaulinis populiarumas). Įvardink pavyzdžius-autoritetus (Džeimsas Kameronas, Algimantas Puipa ir Stivenas Spilbergas). Užrašyk veiksmų planą: penkeriems metams, metams, mėnesiui, savaitei, dienai. Išsirink kitą veiksmą ir jo imkis (Menininko kelio kursas - tai irgi veiksmas!).
  2. Nauja vaikystė. Kokia būtų buvusi tavo ideali vaikystė? Čiupk popieriaus lapą ir užrašyk. Ar gali sau kažką suteikti iš tos idealios vaikystės dabar?
  3. Spalvų paletės. Išsirink spalvą ir parašyk keletą sakinių apie save pirmuoju asmeniu reminatis ta spalva. (Pvz., Aš esu raudona. Aš esu gyvenimo aistra. Aš esu gyvenimo karštis. Aš esu kupina emocijų ir gyvenimo meilės. Aš esu pasiekimo spalvą. Viskas ištirpsta mano rankose... Aš esu prisirpusi braškė ir raudonas vynas.). Kokia tavo mėgstamiausia spalva? Kokių turi tos spalvos daiktų? Ar ta spalva atsispindi tavo namuose?
  4. Užrašyk penkis dalykus, kurių tau neleidžiama padaryti. Pvz., nušauti viršininką, rėkti bažnyčioje, išeiti pasivaikščioti nuogam, išeiti iš busibodusio darbo, aprėkti įkyrų ir žioplą kolegą... Dabar padaryk vieną iš tų veiksmų ant popieriaus - aprašyk, nupiešk, suvaidink, suklijuok iš žurnalų nuotraukų. Pasileisk muzikos ir sušok.
  5. Stiliaus paieška. Užrašyk dvidešimt dalykų, kuriuos tau patinka daryti (gali susirasti ankstesnius sąrašus iš Menininko kelio arba užrašyk iš naujo). Kiekvienam iš dvidešimties atsakyk į šiuos klausimus: a-ar tai kanuoja ar galima rasti už dyką?; b-brangu ar pigu?; c-vienam ar su kažkuo?; d-susiję su darbu?; e-fizinė rizika?; f-greito tempo ar lėto?; g-protinis, kūnui ar dvasinis?
  6. Ideali diena. Suplanuok idealią dieną savo dabartiniame gyvenime, remdamasis informacija iš ankstesnio pratimo apie tai, ką tau patinka veikti.
  7. Ideali idealaus gyvenimo diena. Suplanuok idealią dieną savo idealiame gyvenime, kur negalioja jokie apribojimai. Leisk sau būti kuo tik nori ir turėti ką tik nori. Tavo ideali aplinka, namai, draugai, artimieji, kūryba - tavo slapčiausios svajonės (jeigu pratimą atlikai tinkamai, pajusi pliūpsnį stiprios pozityvios energijos).
  8. Išsirink vieną itin džiaugsmingą epizodą iš savo idealios dienos ir leisk sau jį patirti dabar. Galbūt negalėsi jau šiandien atsidurti Romoje, tačiau itališka vakarienė namuose ar puodelis puikiai paruoštos kapučino - pasiekiami ranka.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą