vasario 13, 2011

5 SAVAITĖS Užduotys

Apklausa "Dorybių pinklės"

Ar tavo gyvenimas tarnauja tau pačiai ar tik kitiems? Ar turi į save nukreiptų kenkėjiškų savybių?
  1. Labiausiai man gyvenime trūksta...
  2. Didžiausias mano gyvenimo džiaugsmas yra...
  3. Didžiausias mano gyvenimo įsipareigojimas yra...
  4. Kai dažniau žaidžiu, dirbu...
  5. Jaučiuosi kalta, kai...
  6. Nerimauju dėl...
  7. Jeigu mano svajonės išsipildys...
  8. Aš save žlugdau tam, kad žmonės...
  9. Jeigu leidžiu sau tai pajusti, tampu pikta, nes...
  10. Kartais jaučiu liūdesį, nes/dėl...
 
Pratimas "Uždrausti džiaugsmai"

Vienas iš mėgiamiausių užblokuotų kūrybiškų asmenybių vidinių triukų - nuolat sau sakyti "ne". Jeigu pabandytume suskaičiuoti, kiek kartų per dieną pasakome sau "ne", gerokai nustebtumėm, be to, dažniausiai "ne" būna skirtas nekaltiems užsiėmimams, galintiems mums suteikti daug paprasto džiaugsmo. Manai, kad esi sau gera ir savimi rūpiniesi? Tuomet atlik šį pratimą. Sudaryk sąrašą dešimties veiklų, kuriomis norėtum užsiimti, tačiau sau to neleidi. Tavo sąrašas gali būti panašus į šį:
  1. Eiti pašokti
  2. Nuolat su savimi nešiotis nedidelį piešimo albumą ir spalvotų pieštukų
  3. Pasivažinėti ratukinėmis pačiūžomis
  4. Įsigyti naujus kaubojiškus batus ir skrybėlę
  5. Nusidažyti plaukus šviesia spalva (arba juoda; arba raudona)
  6. Pasiimti atostogų
  7. Užsirašyti į skraidymo pamokas
  8. Persikelti į didesnį butą
  9. Sukurti pjesę
  10. Užsirašyti į skulptūros būrelį
Gana dažnai vien pats uždraustų norų užrašymas padeda įveikti pasipriešinimo barjerą ir imame veikti. Pasikabink šį sąrašą aiškiai matomoje vietoje.


Pratimas "Norų sąrašas"

Vienas iš lengviausių būdų užčiaupti savo vidinį kritikuojantį ir komentuojantį balsą, tai greito rašymo pratimas. Norai yra norai, jiems nereikia gilaus ir ilgo mąstymo. Taigi, kaip galima greičiau užpildyk šias eilutes. Negalvok, tiesiog rašyk. 
  1. Aš noriu...
  2. Aš noriu...
  3. Aš noriu...
  4. Aš noriu...
  5. Aš noriu...
  6. Aš noriu...
  7. Aš noriu...
  8. Aš noriu...
  9. Aš noriu...
  10. Aš noriu...
  11. Aš noriu...
  12. Aš noriu...
  13. Aš noriu...
  14. Aš noriu...
  15. Aš noriu...
  16. Aš noriu...
  17. Aš noriu...
  18. Aš noriu...
  19. Aš noriu...
  20. Aš ypač noriu...

Kitos šios savaitės užduotys, padėsiančios tau atrasti ir išplėtoti ryšį su savo vidiniu šaltiniu:
  1. Įvardink ir užrašyk penkias priežastis, kodėl negali patikėti, jog egzistuoja tau padedanti/globojanti galia.
  2. Užvesk Vaizdų aplanką. Jeigu tik tikėčiau arba turėčiau pinigų, aš išbandyčiau... Užrašyk penkis norus. Per ateinančias dienas stebėk, kokie su tais norais susiję vaizdai iškyla tavo vaizduotėje. Iškirpk juos primenančius paveikslėlius, nupiešk, nufotografuok ir įklijuok į savo naujutėlaitį Vaizdų aplanką. Viso kurso metu nuolat tą aplanką papildyk (norais bei vaizdais).
  3. Dar kartelį, atlik Įsivaizduotų gyvenimų pratimą. Ar jie pasikeitė, palyginus su antrąja savaite? Ar atsirado naujų elementų? Gali juos įtraukti į savo stebuklingąjį Vaizdų aplanką.
  4. Jeigu būčiau dvidešimties ir turėčiau pinigų... Užrašyk penkis nuotykius, įtrauk juos į Vaizdų aplanką.
  5. Jeigu būčiau šešiasdešimt penkerių ir turėčiau pinigų... Užrašyk penkis nuolat atidėliotus malonumus. Vėlgi įtrauk juos į Vaizdų aplanką. (Pvz. Būdama šešiasdešimt penkerių gyvenu savo svajonių name su svajonių sodu aplinkui.)
  6. Užrašyk bent dešimt būdų, kuriais pasireiškia tavo nemeilė, žala, kenkėjiškumas sau. Jeigu įsivaizduojant pozityvius dalykus, tai padeda juos pritraukti į savo gyvenimą, tai aiškiai žinant savo negatyvius aspektus - padeda juos išrauti iš gyvenimo.
  7. Dešimt daiktų, kuriuos norėčiau turėti, bet neturiu, yra... Dar kartą, surask juos atspindinčius paveikslėlius ir įsiklijuok į savo Vaizdų aplanką. Paprastai vaizdinis ir apčiuopiamas svajonių pavidalas padeda joms greičiau išsipildyti.
  8. Jeigu taip atvirai, tai mano mėgiamiausias, kūrybiškumą blokuojantis užsiėmimas yra... (TV žiūrėjimas, visko iš eilės skaitymas, naršymas internete, nuolatinis plepėjimas su draugais, mankšta...). Nupiešk save tai darant (Nupiešk! Net jei nemoki piešti)
  9. Atpildas už tai, jog liksiu užblokuota, yra... Gali šią temą išplėtoti savo Rytiniuose puslapiuose.
  10. Už tai, kad esu užblokuota, kaltinu...(užrašyk konkretų asmenį). Vėlgi, išsiplėtok rašydama ryte.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą