vasario 13, 2011

Ką pasirinksi?

Kartais įvykiai patys pasirenka savo tekėjimo vagą. Taigi penkta savaitė šį blogą pasiekė tik šiandien, t.y.sekmadienį. Antra vertus, jaučiu, kad taip ir geriausia, neskubant, paliekant pakankamai laiko medžiagai įsisavinti, nugulti giliai viduje. Taigi šešta savaitė bus pateikta kitą sekmadienį, o visas Menininko kelio kursas baigsis viena savaite vėliau... Yra prieštaraujančių? :) Taigi...

O čia šiek tiek mano minčių, kuriomis noriu paskatinti Menininko kelio sekėjus pažaisti su savimi ir savo įsitikinimais.


Perkaityk poromis pateiktas mintis - pajusk, kaip viskas keičiasi aplinkui, leidžiant kiekvienam sakiniui atrasti atgarsį savo širdyje. Ką pasirinksi?

Pinigai - tai atpildas už sunkų ir ilgą darbą.
Pinigai - tai laisvai tekanti energija, kuri kaip upė - laisvai teka tol, kol jos niekas neužtveria.

Norint kažką pasiekti, reikia įdėti daug laiko ir pastangų.
Nuoširdžiai kažko geidžiant ir džiugiai to laukiant - galima pasiekti bet ką.

Laiko negalima švaistyti.
Laikas - tai viso labo sąvoka. Visados esame niekada nesibaigiančioje dabartyje, kurios esmė - mėgautis šia akimirka.

Norint kažką pasiekti ir kažkuo tapti, reikia įrodyti savo vertę.
Aš jau dabar esu viskas, kas tik kada nors norėčiau būti. Tereikia drąsos tai išreikšti.

Gyvenimas - tai sunkus darbas.
Aš pati renkuosi, ką man reiškia gyvenimas, tebūnie jis teikiantis pasitenkinimo, prasmės, džiaugsmingas, kupinas nuotykių ir stebuklų.

Aš gaunu tai, ko nusipelniau.
Aš gaunu tai, apie ką nuolat galvoju.

Kančia - neatsiejama gyvenimo dalis.
Gyvenimas yra beribis, jame telpa ištisi pasauliai ir visatos, ištisa spalvų, jausmų, garsų, kvapų gama. Aš pati renkuosi, koks bus mano gyvenimas (tebūnie jis prasmingas, džiaugsmingas, kupinas netikėtų akimirkų, meilės, grožio bei stebuklų).

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą